قرآن

ساخت وبلاگ

 

چگونه دزدگير مناسبي براي خانه خود انتخاب کنيم؟
کاربرد دزدگير اماکن براي محافظت از منازل روز به روز افزايش پيدا مي‌کنند. با اين وجود، براي حفاظت حداکثري از يک مکان، لازم است تا بهترين نوع سيستم امنيتي شناسايي شود. در اين متن تمامي نکاتي که در خصوص خريد دزدگير اماکن مناسب وجود دارد، جمع آوري شده است.
در زمان خريد يک دزدگير مناسب بايد به چه مواردي توجه کرد؟
    زماني که قصد خريد يک مدل مناسب از بين نمونه‌هاي مختلف دزدگيرهاي اماکن را براي منزل خود داريد، بايد بدانيد که عوامل بسياري وجود دارد که با توجه به آن‌ها مي‌توانيد مناسب ترين مدل دزدگير را براي منزل خود انتخاب کنيد. اين عوامل عبارتند از:
- با سيم يا بي سيم بودن دزدگير منزل
    هرکدام از اين مدل‌ها ويژگي‌هاي به خصوصي دارند که بايد با توجه به شرايط مکان مورد نظر خود آن‌ها را بررسي کنيد و سپس مدل مورد نظر خود را انتخاب کنيد. دزدگير اماکن بي سيم با وجود دقت و کيفيت بالايي که دارند در فضاهاي کوچک و محدودتر بهتر کار مي‌کنند، چرا که در صورت زياد شدن تعداد چشمي‌ها و حسگرها، باتري‌هاي مورد استفاده براي سيستم امنيتي زودتر از حالت عادي تمام مي‌شوند.
    همچنين بايد به سرعت اينترنت منزل خود توجه داشته باشيد. دزدگيرهاي بي سيم براي اين که از استفاده از سيم بي نياز باشند، به صورت کامل به اينترنت وابستگي دارند، بنابراين براي اين که بتوانيد از بيشترين ظرفيت دزدگير منزل بي سيم خود استفاده کنيد بايد آن را به يک شبکه‌ي اينترنتي پرسرعت و قوي وصل کنيد.

a10_djyd.jpg


- نوع آژير سيستم امنيتي خانه
   دزدگيرهاي امنيتي اماکن از انواع مختلفي از آژيرها مانند سايرن، اسپيکر و پيزو استفاده مي‌کنند که با توجه به اين که قصد داريد در يک فضاي داخلي از اين سيستم استفاده کنيد، نياز است تا دقت بسياري در خريد دزدگير خود به خرج دهيد. لازم به ذکر است که در زمان خريد سيستم دزدگير براي خانه‌ي خود، آژيري که صداي مناسبي براي فضاهاي داخلي داشته باشد در داخل پکيج شما قرار داده مي‌شود تا صداي آن در يک محيط محدود مثل اتاق گوشخراش به نظر نرسد. با اين وجود، حتما بايد به اين نکته که صداي آژير سيستم حفاظتي نبايد براي داخل خانه خيلي بلند باشد توجه کرد. معمولا براي استفاده‌هاي محوطه‌هاي داخلي از آژيرهاي مخصوص يا مدل پيزو از بين سه مدل اصلي آژيرها استفاده مي‌شود.
- قابليت آژير خطا و بررسي خطاي اضافه
    خيلي از افراد فکر مي‌کنند که اگر سيستم دزدگير آن‌ها از توانايي تشخيص خطاي اضافه برخوردار باشد به اين معناست که دقت و کارايي بالاتري نسبت به ساير مدل‌ها دارد. با اين وجود، اين تصور اشتباهي است. در خيلي از موارد، دزدگير يک سري عوامل بي خطر را به عنوان تهديد به حساب مي‌آورد و پس از مدتي، ممکن است که در زمان خطر جدي نيز مشکل را به عنوان خطاي اضافه در نظر بگيرد و در حدي که نياز است واکنش نشان ندهد. پيشنهاد اکثر شرکت‌هاي امنيتي اين است که اين ريسک را به جان نخريد و از نمونه‌هايي استفاده کنيد که از اين قابليت پيروي نمي‌کنند.
- انتخاب نوع چشمي‌ها بر اساس مکان مورد نظر
    براي خريد دزدگير اماکن مناسب، بايد به مدل‌هاي مختلف چشمي توجه کنيد. به طور مثال نوع چشمي که براي فضاي داخلي يک اتاق انتخاب مي‌شود با نوعي از چشمي که مورد استفاده براي پنجره يا نزديک در است متفاوت مي‌باشد. بهترين کار در اين وضعيت اين است که با يک فرد متخصص مشورت کنيد تا زواياي مختلف خانه را براي شما بررسي کند و بهترين مدل‌هاي چشمي را به شما پيشنهاد دهد. از اين طريق مي‌توانيد به خوبي تمامي نقاط منزل را پوشش دهيد.
- ضد کپي بودن ريموت‌هاي سيستم دزدگير اماکن
    برقراري ارتباط از راه دور يکي از مهم ترين ويژگي‌هاي هر دزدگير اماکني به شمار مي‌رود. بسياري از سيستم‌هاي حفاظتي که در خانه و فضاهاي داخلي استفاده مي‌شوند قابليت متصل شدن به بيش از يک ريموت را دارند تا امکان برقراري ارتباط براي سيستم دزدگير منزل براي تمام اعضاي خانواده به وجود بيايد. با اين وجود، در زمان خريد دزدگير اماکن بايد به اين موضوع توجه بسياري پرداخته شود که برخي از ريموت‌هاي سيستم‌هاي امنيتي به راحتي قابل کپي کردن هستند و اين موضوع مي‌تواند تهديد موثري براي امنيت خانه‌ي شما محسوب شود.


- نوع برقراري ارتباط پنل دزدگير
    به طور کلي پنل‌هاي دزدگير خانگي براي برقراري ارتباط با مدير سيستم در زماني که مشکلي به وجود مي‌آيد و يا مورد مشکوکي مشاهده مي‌شود از دو روش استفاده مي‌کنند که به شرح زير است:
? - برقراري تماس با تلفن ثابت و ? - برقراري تماس با استفاده از سيم کارت
هر دوي اين روش‌ها مزايا و معايب خودش را دارد، در هر صورت با توجه به تفاوت کارايي اين دو روش، قيمت دزدگير مي‌تواند بر اساس اين که از خط ثابت براي تماس گرفتن و اطلاع دادن استفاده مي‌کند يا از سيم کارت، متفاوت باشد. در حالت عادي پيشنهاد مي‌شود تا از يک دزدگير سيم کارتي استفاده شود، چرا که در صورت قطعي برق يا تلفن، کارکرد دزدگير اماکني که از خط ثابت استفاده مي‌کند محدود مي‌شود و ممکن است امنيت منزل مختل شود.
- داشتن توانايي کنترل سيستم‌هاي امنيتي از طريق تلفن همراه
    احتمالا از اين موضوع آگاهي داريد که بسياري از دوربين‌هاي مدار بسته و پکيج‌هاي امنيتي مخصوص دزدگيرها اين قابليت را به مصرف کننده مي‌دهند تا از نرم افزارهاي مخصوصي استفاده کند و حتي از دورترين مسيرها نيز تصاوير و ويديوهاي ضبط شده توسط دوربين‌ها را بررسي کند. با توجه به اين موضوع، يکي از ويژگي‌هاي يک سيستم حفاظتي خوب اين است که توانايي برقراري ارتباط با تلفن همراه افراد را داشته باشد. به طور مثال، دوربين‌هاي مدار بسته‌ي لامپي اپليکيشن‌هاي مخصوصي دارند که با کمک آن‌ها مي‌توانيد به شبکه‌ي دوربين مداربسته وصل شويد و حتي زماني که در منزل حضور نداريد نيز محوطه‌ي مورد نظر خود را بررسي کنيد. همچنين داشتن اين قابليت، در زمان به وجود آمدن مشکل يا هر گونه مورد مشکوک نيز در اطلاع رساني به شما مفيد واقع خواهد شد.
- بررسي مدل‌هاي مختلف سنسورهاي سيستم حفاظتي
    در يک سيستم حفاظتي مخصوص اماکن، علاوه بر چشمي‌ها، حسگرهاي ديگري نيز کاربرد دارند. چشمي‌ها به نوعي حسگرهاي حرکتي محسوب مي‌شوند و اين در حالي است که نمونه‌هاي متنوعي از سنسورهاي ديگر نيز براي استفاده در سيستم دزدگير خانه‌ي شما وجود دارد. همچنين، با وجود اين که بسياري فکر مي‌کنند که حسگرها تفاوتي با چشمي‌ها ندارند، اما در اصل وظيفه‌ي سنسورها جزئي‌تر و عميق‌تر از وظايفي است که چشمي‌ها بر عهده دارند.
    درست مانند انتخاب مدل چشمي مناسب، براي اين که بدانيد بهترين نوع حسگري که مي‌توانيد از آن در خانه‌ و محل زندگي خود استفاده کنيد چيست، بهتر است تا از کمک کسي که در اين زمينه تجربه و تخصص دارد کمک بگيريد تا بهترين نتيجه به دست بيايد.


- انتخاب مناسب ترين دوربين براي فضاهاي داخلي خانه
    برخي از مدل‌هاي دوربين مدار بسته، براي فضاهاي خارجي مناسب ترند. به طور مثال، قابليت‌هايي دارند که مخصوص محوطه‌هايي هستند که از نظر نوري يکپارچه نيستند و نياز به يک دست شدن دارند. در صورتي که فضاي داخلي منزل به دليل وجود لامپ و لوستر و ساير وسايل روشن کننده، نيازي به اين قابليت‌ها ندارد و ضرورتي براي خرج کردن پول بيشتري براي اين امکانات وجود ندارد.
- برخورداري از نيروي پشتيبان براي مواقع ضروري
    نيروي پشتيبان براي پنل دزدگير شما، درست مانند برق اضطراري عمل خواهد کرد. در صورتي که هر مشکلي براي برق و اتصالات ساختمان شما به وجود بيايد و ارتباط برق يا اينترنت دزدگير خانه قطع شود، سيستم قادر خواهد بود تا بدون مشکل و به صورت موقت به کار خود ادامه دهد و مشکلي در عملکرد آن در زمان قطعي برق پيش نخواهد آمد.
    براي اين که بتوانيد کاملا از خريد دزدگير اماکن خود راضي باشيد بهتر است از ابتدا با يک فرد متخصص در تماس باشيد و در خصوص جزئيات مختلف همه‌ي اجزاي سيستم امنيتي تمام اطلاعات لازم را به دست بياوريد. از همراهي شما سپاسگزاريم.

منبع: مشرق نيوز

قرآن...
ما را در سایت قرآن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر bsttudentt بازدید : 131 تاريخ : دوشنبه 24 خرداد 1400 ساعت: 16:05

نکات طلايي که زمان استفاده از يدک کش بايد رعايت کنيم!

احتمالا يک بار در عمرتان هم که شده مجبور به استفاده از يدک کش­ها مي‌شويد. خرابي، تصادف يا تمام شدن سوخت و در جاده ماندن همانا و کمک گرفتن همانا تا استفاده از يدک کش را تجربه کنيم. به هرحال ماشين است، نمي­پرسد کي و کجا بايد خراب شوم، بايد خود را براي هر شرايطي آماده کنيم.

آنچه که مهم است دانستن و رعايت نکاتي مربوط به يدک کشي خودرو است که ضروري تلقي مي‌شود تا زمينه ساز خسارات و دردسرهاي بعدي نباشد. در ادامه اين صفحه يا کمک خودروبر پارس شما را با اين نکات آشنا خواهيم کرد، پس تا پايان با ما باشيد تا ببينيم در حين يدک يا بکسل خودرو چه کار بايد کرد.

رعايت نکات ايمني در هنگام يدک خودرو

احتمالا يک بار در عمرتان هم که شده مجبور به استفاده از خودرو بر­ها مي‌شويد. خرابي، تصادف يا تمام شدن سوخت و در جاده ماندن همانا و کمک گرفتن همانا تا استفاده از خودرو بر را تجربه کنيم. به هرحال ماشين است، نمي­پرسد کي و کجا خراب شوم، بايد خود را براي هر شرايطي آماده کنيم.

آنچه که مهم است دانستن و رعايت نکاتي مربوط به خودروبر است که ضروري تلقي مي‌شود تا زمينه ساز خسارات و دردسرهاي بعدي نباشد. در ادامه اين صفحه يا کمک خودرو بر پارس شما را با اين نکات آشنا خواهيم کرد، پس تا انتهاي اين متن با ما همراه شويد تا ببينيم در حين يدک يا بکسل خودرو چه بايد کرد.

رعايت نکات ايمني در هنگام خودرو بر

اگر قصد يدک کشي خودرو خراب را داشتيد بايد به نکته مهمي توجه نشان دهيد. اين نکات تنها مختص کارشناسان و متخصصان اين امر نبوده و بهتر است افراد عادي نيز آن­ها را آموزش ديده تا در مواقع اضطراري از آن‌ها آگاه باشند. از جمله اين نکات مهم و اساسي مي­توان به موارد زير اشاره کرد:

  • داشتن وسعت ديد مناسب براي راننده خودرو خودرو بر

راننده خودرو بر بايد ديد خوبي نسبت به مسير و اطراف خود داشته باشد. اين ديد مناسب در هنگام سبقت گرفتن و دور زدن در يک پيچ بسيار ضروري است؛ چراکه هر گونه اشتباه ممکن است خطرات جبران ناپذيري براي هر دو خودرو ايجاد کند.

  • تنظيم فشار باد لاستيک­ها

اين نکته به ويژه در زمانيکه خودروي معيوب روي خودروي خودرو بر سوار مي­شود اهميت ويژه­اي دارداستاندارد بودن لاستيک­ها و باد آن­ها در هنگام يدک کشي خودرو نکته­اي اساسي است. تنظيم باد لاستيک در هندلينگ و توانايي خودرو تاثير زيادي دارد.

  • ذخيره کردن تاير زاپاس

قطعا در خودروي شما نيز يک تاير کمکي اضافه وجود دارد چه برسد به خودروهاي خودرو بر که اين نکته اهميت به سزايي پيدا مي­کند. حال تصور کنيد خودروي بکسل يک تريلي باشد، در اين صورت حتما وجود تاير زاپاس الزاميست و بسياري از نمايندگي­ هاي خودروبر پارس از اين نکته پيروي مي کنند.

  • کنترل حرکت در پيچ­ها

خيال کنيد در يکي از پيچ­ هاي سخت جاده چالوس راننده­اي در حال بکسل کردن خودرو بوده و نه تنها ديد مناسبي ندارد بلکه توان کنترل خودرو در اين پيچ­ها نيز برايش سخت است، در اين وضعيت انتظار سالم به مقصد رسيدن کمي خارج از تصور است.

  • ترمز گيري درست و به موقع

از نکاتي که بايد رعايت شود، اين مورد است. خودروي خودرو بري را تصور کنيد که با سيستم ترمزي نامناسب خودرويي را يدک مي­کشد آن هم در يک جاده خطرناک، پر از سراشيبي و پيچ به نظر ايمن و اصولي نمي‌آيد، آن هم براي خودرويي که در حال حمل گونه­اي ديگر از خود است. در زمان بکسل کردن بايد ترمزها به حدي مناسب و سالم باشند که در زمان اضطرار سريعا عمل کرده و فاصله استاندارد را رعايت کنند.

چه خطراتي خودروي يدک شده را تهديد مي­کند؟

از جمله اين خطرات مي­توان به امکان سرقت خودرو اشاره کرد. جلوي ضرر را از هر طرف که بگيريد منفعت است؛ يکي از بهترين راه­ها براي جلوگيري از اين اتفاق، کمک خواستن از نمايندگي­ها و شرکت‌هاي مطمئن و شناخته شده است. تصادفات نيز از ديگر خطرات در حين حمل خودرو هستند.

ممکن است در زمان جابه جايي خودرو تصادفات غير عمد نيز صورت گيرد و خسارتي کلي­تر به خودروي يدک شده وارد شود. از جمله اصولي که شرکت­هاي مربوطه وضع کرده و بعد از اين اتفاقات رعايت مي­کنند پرداخت خسارت است.

در اين شرايط بايد مشخص شود که اتفاق رخداده به دليل خطاي راننده بوده يا نقص فني خودروي خودرو بر، تا در دو صورت خسارات را پرداخت کنند:

  1. طبق تدابير شرکت­هاي ذيربط عموما خودروي خودرو بر به بيمه شخص ثالث مجهز بوده تا در صورت محرز بودن خطاي راننده، بيمه خسارات را به هر دو خودرو پرداخت نمايد.
  2. خودروهاي خودرو بر اغلب به دو نوع بيمه ديگر نيز مجهز هستند تا در صورت تشخيص تصادف به دليل مشکل خودرو از محل اين دو بيمه خسارات پرداخت شود. اين دو نوع بيمه در زير آمده است:

 الف) بيمه مسئوليت دارندگان وسيله نقليه زميني در برابر شخص ثالث

ب) بيمه مسئوليت مربوط به ابزار و اجزاء خودرو بر­ها مثل: زنجيرها، مهار کننده­ها و

اين دو بيمه تنها در صورت تشخيص خسارات به دليل مشکلات فني خودرو پرداخت مي­شوند.

سخن آخر

درست است که خودرو بر­ها در زمان اضطراري کمکي اساسي به حساب خواهند آمد، اما امکان ايجاد خطرات و خسارات به دليل عادي نبودن شرايط در هنگام استفاده از خودرو بر توسط آن­ها محتمل بوده و همين مورد توجه به نکات ايمني و اساسي قبل از يدک کردن را مي­طلبد. بنابراين سعي کنيد که پيش از استفاده از خودرو بر از مورد اطمينان بودن شرکت اعزام کننده مطمئن شويد. همچنين درد دست داشتن قبض از سوي شرکت خودرو بر نيز مي تواند شما را از ريسک هاي احتمالي همچون سرقت خودرو و يا برعهده نگرفتن خسارت وارد دور کند. همين حالا براي جابجايي خودروهاي خود با خودروبر پارس تماس بگيريد و درخواست خود را ثبت کنيد.

 

 

 

قرآن...
ما را در سایت قرآن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر bsttudentt بازدید : 160 تاريخ : پنجشنبه 13 خرداد 1400 ساعت: 16:25

چطور با موبوگيفت از آمازون خريد کنيم؟

رپورتاژ آگهي

 

آمازون يکي از سايت‌هاي بزرگ دنياست که منبع سرشاري از کتاب‌هاي الکترونيک به حساب مي‌آيد. مهم‌ترين مشکلي که وجود دارد، اين است که ايراني‌ها نمي‌توانند با استفاده از کارت بانکي خودشان از اين سايت خريد کنند. با اين حال، بسياري از دانش‌جويان يا محققان نياز دارند که کتاب‌هاي موردنظرشان را از آمازون تهيه کنند؛ زيرا بسياري از اين کتاب‌ها در ايران ترجمه نشده است! اگر قصد خريد کتاب از آمازون را داريد اما راهش را نمي‌دانيد، در اين مطلب همراه ما باشيد.

چگونه از سايت آمازون خريد کنيم؟

ازآنجايي که امکان خريد از سايت آمازون به‌صورت مستقيم براي ما ايراني‌ها وجود ندارد؛ به همين دليل، مجبور هستيم که خريد خودمان را به‌صورت غيرمستقيم انجام بدهيم. 3 مورد از راهکارهايي را که به کمک آن مي‌توانيد خريد خودتان را انجام بدهيد، در ادامه بخوانيد.

بيشتر بخوانيم:    نصب دوربين مداربسته    هايک ويژن

راه اول) کمک گرفتن از افراد ساکن خارج از ايران

ممکن است شما هم مثل خيلي از افراد، آشنايي داشته باشيد که در حال حاضر در يکي از کشورهاي خارجي زندگي مي کند. بسياري از کشورهاي دنيا توسط سيستم پرداخت بين‌المللي محدود نيستند و به راحتي مي توانند پرداخت خودشان را انجام بدهند. پس اگر شما هم حساب اعتباري خارجي نداريد، اما آشنايي داريد که در خارج از ايران زندگي مي کند، به راحتي مي توانيد خريدتان را از آمازون انجام بدهيد.

راه دوم) استفاده از سايت‌هاي پرداخت واسط

در حال حاضر سايت‌هاي پرداخت واسط زيادي فعاليت مي‌کنند که خدمات پرداخت ارزي را ارائه مي‌دهند. اين سايت‌ها به شما کمک مي‌کنند تا بتوانيد پرداخت دلاري و بين‌المللي خودتان را به کمک سرويس‌هايشان انجام دهيد. براي اين کار کافيست در يکي از سايت‌هاي معتبر ثبت‌نام کنيد و درخواست‌تان را براي آن‌ها مطرح کنيد!

البته برخي از آن‌ها براي پرداخت‌هاي مختلف يک صفح? جداگانه در سايت دارند که هزين? آن مشخص شده است و به راحتي مي توانيد مبلغ دلاري را وارد کنيد تا به شما مبلغ ريالي نمايش داده شود. استفاده از اين راهکار هم بد نيست اما راه بهتر و راحت‌تري هم وجود دارد!

راه سوم) استفاده از گيفت کارت آمازون موبوگيفت

بهترين راهکار براي افرادي که قصد خريد کتاب از سايت آمازون را دارند، استفاده از گيفت کارت است. در موبوگيفت شما مي توانيد گيفت کارت آمازون را با مبالغ مختلفي ببينيد و متناسب با مبلغ محصول موردنظرتان، يکي از آن‌ها را خريداري کنيد. اين گيفت کارت دقيقاً نقش کارت مجازي را دارد، با اين تفاوت که شما به‌جاي واردکردن اطلاعات حساب بانکي‌تان تنها کافيست يک کد را وارد کنيد. سپس مبلغ آن محصول از کارت شما کم مي شود. در ادامه به آموزش تصويري خريد محصول از آمازون با گيفت کارت موبوگيفت مي‌پردازيم.

نحوه استفاده از گيفت کارت آمازون

اولين نکته‌اي که بايد در نظر بگيريد، اين است که آي‌پي شما خارج باشد! زيرا در غير اين صورت ممکن است گيفت کارت شما مسدود شود و هيچ راه برگشتي هم براي آن وجود ندارد.

 

اولين قدم براي خريد کتاب از آمازون، ثبت‌نام يا ورود به اين سايت است.

 

در مرحل? بعد بايد وارد بخش اکانت خودتان شويد و بر روي Your Account کليک کنيد.

 

سپس کافيست روي Gift Cards کليک کنيد تا بتوانيد اطلاعات آن را وارد کنيد.

 

در مرحل? پاياني کافيست روي Redeem a Gift Card کليک کنيد و کد مربوط به گيفت کارت آمازون خودتان را وارد کنيد. (کارشناسان موبوگيفت اين کد را برايتان پيامک يا ايميل مي‌کنند.)

خريد گيفت کارت آمازون در کمتر از 5 دقيقه

شما مي‌توانيد گيفت کارت آمازون را در هر مبلغي که نياز داريد از موبوگيفت تهيه کنيد و آن را به‌صورت آني و در کمتر از 5 دقيقه تحويل بگيريد.

  1. بيشتر مطالعه کنيم:  دوربين مدار بسته هايک ويژن     دوربين مداربسته هايک ويژن

به‌غيراز گيفت کارت آمازون انواع ديگر گيفت کارت هم در موبوگيفت موجود است و در قيمت‌هاي متنوعي ارائه مي‌شود. مثلاً اگر اهل گيم هستيد مي‌توانيد خيلي راحت گيفت کارت ايکس باکس يا پلي استيشن را از اين سايت تهيه کنيد و بازي‌هاي موردعلاقه خودتان را از فروشگاه اين دو برند بزرگ خريداري کنيد. اگر دنبال راهي براي دانلود برنامه‌هاي پولي گوگل پلي مي‌گرديد؛ گيفت کارت گوگل پلي به‌دردتان مي‌خورد، با استفاده از اين گيفت کارت خيلي راحت مي‌توانيد اپليکيشن‌ها و بازي‌هاي پولي اندرويد را خريداري کنيد.

 

قرآن...
ما را در سایت قرآن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر bsttudentt بازدید : 380 تاريخ : چهارشنبه 12 خرداد 1400 ساعت: 10:20

دوربين حرارتي بولت هايک ويژن ، جايزه محصول نوآورانه نمايشگاه Security and Fire Excellence 2019 را گرفت !

هايک ويژن پس از دريافت جوايز متعددي از جمله IFSEC و FIREX ، توانست جايزه محصول نوآورانه نمايشگاه Security and Fire Excellence 2019 لندن را دريافت کند . اين جايزه به دوربين مداربسته  حرارتي بولت DS-2TD2136 تعلق گرفت . اين جايزه در مراسم اهداي جوايز که 20 نوامبر و در لندن هيلتون در پارک لين و به ميزباني شخصيت تلويزيوني تس دالي به اين شرکت اهدا شد .
دوربين DS-2TD2136 هايک ويژن يک بولت حرارتي هوشمند تحت شبکه با قيمت مقرون به صرفه است که مي تواند با کاهش نور محيط به عنوان مکمل دوربين هاي مدار بسته رنگي مورد استفاده قرار بگيرد و ديد 24 ساعته را براي کاربران به ارمغان بياورد . سيستم هوشمند پردازش تصوير ، آناليز رفتاري پيشرفته و امکان هوشمند تشخيص حرارت و آتش سوزي بصورت خودکار توسط دوربين در اين محصول کمپاني هايک ويژن طراحي و توليد شده است . کاربران با استفاده از اين دوربين مي توانند امکان بروز آتش سوزي را پيش بيني و با اقدام به موقع از وقوع آن پيشگيري کنند . دوربين بولت حرارتي هايک ويژن را مي توان با لنز هاي مختلف 7 ، 10 ، 15 ، 25 و يا 35 ميليمتري بسته به نوع پروژه ، استفاده کرد .

بيشتر بخوانيد:          تي وي تي         پکيج دوربين مداربسته

جايزه محصول نوآورانه نمايشگاه Security and Fire Excellence 2019

دوربين بولت هايک ويژن ، شعاع و زاويه ديد وسيع تري دارد و مي تواند در شرايط مختلف مانند : شب ، تابش شديد نور خورشيد ، مه شديد يا هنگام طوفان و باران با تصوير برداري حرارتي ، تجزيه تحليل دقيق تري نسبت به دوربين هاي معمولي دارد . استفاده از دوربين حرارتي کاهش آلارم هاي اشتباه و افزايش راندمان امنيتي مجموعه را در پي خواهد داشت .
جاستين هوليس ، مدير بازاريابي بخش بريتانيا و ايرلند هايک ويژن ضمن ابراز خوشحالي از دريافت جايزه محصول نوآورانه سال اضافه کرد ، کسب جوايز نمايشگاه هاي معتبر IFSEC و FIREX براي اين دوربين حرارتي تاييديه اي بر اين ادعاست که هايک ويژن به عنوان يک شرکت پيشرو در حوزه مدار بسته هميشه در تلاش بوده تا بهترين محصولات را بر اساس نياز بازار توليد و عرضه نمايد .

 

قرآن...
ما را در سایت قرآن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر bsttudentt بازدید : 167 تاريخ : چهارشنبه 12 خرداد 1400 ساعت: 0:26

تکنولوژي ضد ريفلکس IR در دوربين دام هايک ويژن

دوربين دام هايک ويژن با استفاده از تکنولوژي ضد ريفلکس (Anti-IR Reflection ) تعبيه شده بر روي آن
مي تواند در هر شرايط نوري و آب و هوايي، تصاوير با کيفيت و شفافي ارائه بدهد . معمولا دوربين هاي
دام IR در شب تصاوير با جزئيات مناسبي ارائه مي کنند. بيشتر دوربين هاي دام داراي حباب ( هوزينگ
شيشه اي ) هستند تا لنز دوربين را از گرد و غبار و رطوبت محافظت کرده و عمر دستگاه را افزايش دهد.
در طول شب که IR دوربين روشن مي شود در دوربين هاي معمولي حلقه ي ضد نور تعبيه شده بر روي
هاوزينگ مانع از بازتاب بخشي از نور IR به لنز مي شود . با اينهمه در برخي مواقع بخشي از نور IR از بدنه
حباب دوربين بطور مستقيم به لنز دوربين وارد شده و در نتيجه کاربر تصوير تاريکي را مشاهده مي کند
تصور کنيد که بر روي حباب گرد و غبار و رطوبت هم وجود داشته باشد ، در اينحالت با يک تصوير بسيار
بي کيفيت روبرو خواهيم شد.

اما هايک ويژن براي اين مشکل يک راه حل مناسب دارد. استفاده از راهکار ضد انعکاس IR مي تواند مانع
از ورود بازتاب نور ديد در شب به لنز دوربين و کاهش کيفيت تصوير دوربين در شب شود .
در اين فناوري
هايک ويژن از ال اي دي هاي EXIR استفاده مي کند به علاوه فضاي داخل حباب دوربين به گونه اي طراحي
شده است که زاويه تابش نور IR تحت هيچ شرايطي به لنز دوربين بازتابيده نمي شود
همچنين دوربين
به گونه اي طراحي شده تا بتوان آن را در سه محور جداگانه تنظيم کرد که به قابليت 3-AXIS معروف است .

هاوزينگ با طراحي خاص

حباب شيشه اي دوربين دام هايک ويژن داراي دو قسمت مجزا است، ناحيه تصوير برداري و ناحيه مخصوص
عبور نور IR . اين دو ناحيه توسط حلقه ضد نور از يکديگر جدا شده اند که باعث مي شود تا هيچ بازتابي از
نور IR به لنز دوربين تابيده نشود .

تنظيم بصورت 3-AXIS جديد

نوع نصب دوربين مداربسته بايد به گونه اي باشد تا لنز دوربين بتواند به نحو مطلب توسط نور IR آن تغذيه شده و
تصاوير با کيفيتي را در نور کم تصوير برداري نمايد .
از اين رو دوربين هايک ويژن شامل لنز ، LED هاي IR
و بدنه دوربين را مي توان به کمک قابليت 3-AXIS به گونه اي نصب کرد که همواره روبروي محل تصوير
برداري قرار داشته باشد .

مشتريان مي توانند با انتخاب محصولات هوشمند نظارت تصوير هايک ويژن ، نياز هاي نظارتي خود را به
بهترين نحو ممکن پوشش دهند.

 

براي افزايش امنيت شهري به کمک دوربين هاي مداربسته، نيازمند يک سيستم نظارت تصويري قوي هستيد که بتواند با چالش هاي موجود و تهديدات امنيتي در مکان هايي که پتاسيل بالايي در جرم و جنايت دارند به خوبي مقابله نمايد. اين سيستم بايد به طور کامل بتواند تمامي تحرکات و رخداد هاي موجود در ساختمان هاي بلند، ميادين و خيابان هاي بزرگ و … را زير نظر داشته و حتي در روشنايي کم و شب نيز تصاويري با کيفيت مناسب ارائه دهد. دوربين هاي مداربسته Hikvision براي اين چالش ها کاملا آماده اند. محصولات هايک ويژن ويژه نصب در محل کار، ادارات و سازمان ها داراي ويژگي هاي جديد و قدرتمندي بوده که تمامي نيازهاي کاربران را پوشش مي دهند:

دوربين هاي سري PanoVu

با توجه به ساختار اين دوربين ها و ارائه تصاويري وايد و 360 درجه پوشش دهي مناسبي دارند و مي توانند تصاويري با رنگ هاي واقعي و رزولوشن بالا ارائه دهند. از ساير ويژگي هاي اين دوربين ها مي توان به فيلتر آلارم هاي کاذب و ارتقا سيستم رديابي خودکار اشاره نمود که منجر به کاهش هزينه هاي اضافي مي گردند. اين دوربين ها براي ارائه تصاوير از چندين سنسور مجزا بهره مي برند که به راحتي مي توانند تمامي نقاط مورد نظر را پوشش دهند.

مزاياي دوربين پانوراما:

  • پوشش محدوده وسيع تر و نمايش جزئيات بيشتر تنها با يک دوربين
  • کاهش هزينه کار و سخت افزار
  • لذت بردن از تعمير و نگهداري آسان و سيستم عامل هاي به روز

علت تمايز دوربين هاي سري PanoVu هايک ويژن:

  • بهره گيري از لنزهاي وريفوکال و فوکوس اتوماتيک
  • توانايي حفاظت تمام و کمال از مکان مورد نظر توسط مدل هاي outdoor
  • بهره مندي از تکنولوژي EXIR
  • بهره مندي از فشرده سازي H.265 براي صرفه جويي در پهناي باند و فضاي ذخيره سازي.

دوربين هاي دام چند سنسوره

همانطور که در تصوير زير مشاهده مي کنيد امکان تصويربرداري چند وجهي با استفاده از يک دوربين PanoVu، به جاي استفاده از چندين دوربين مدار بسته قديمي در تقاطعي در يک خيابان ميسر خواهد بود. دوربين هاي چند سنسوره سري 6D هايک ويژن، داراي يک طراحي همه جانبه با بهره مندي از 4 لنز داخلي هستند که تصاويري 360 درجه اي را نمايش مي دهند. اين يک انتخاب مناسب براي تمامي کاربري هاي داخلي اعم از مراکز خريد، انبارها و … و همچنين کاربري هاي outdoor مانند تقاطع هاي خياباني، پارک ها و ميدان هاي عمومي است.

دوربين هاي اسپيددام سري DarkFighter

دوربين هاي مداربسته PTZ سريDarkFighter با بهره گيري از تکنولوژي هوش مصنوعي Deep Leaing هايک ويژن داراي عملکرد بهتري براي ارائه تصاوير با  وضوح بالا در شرايط نور کم هستند. با استفاده از سخت افزار هاي جديد و الگوريتم هوشمند مبتني بر هوش مصنوعي Deep Leaing، دوربين هاي  PTZ سري جديد DarkFighter هايک ويژن نه تنها ويژگي هاي جديد قدرتمندي را ارائه مي دهند، بلکه در کاهش و حذف آلارم هاي کاذب کمک بزرگي کرده و عملکرد رديابي خودکار را نيز بهبود مي بخشد.

مزايا:

  • دوربين هايDarkfighter با کيفيت 4K مي توانند تصاويري با وضوح بالاتر و جزئيات بهتر ارائه دهند.

 

  • بهره گيري از فشرده سازي H.265 + منجر به کاهش مصرف پهناي باند و صرفه جويي در فضاي ذخيره سازي مي گردد.

 

  • بهره مندي از سيستم پردازش تصوير VCA پيشرفته که باعث افزايش دقت و حذف آلارم هاي کاذب با استفاده از تکنولوژي هوش مصنوعي Deep Leaing مي گردد

 

  • استفاده از سيستم رديابي خودکار نسخه 2.0 بر اساس تشخيص انسان و خودرو

 

  • دوربين هاي سري DarkFighter داراي عملکرد هوشمندي هستند و  مي توانند بين سوژه هاي انساني و غير انساني تمايز قائل شوند و اهداف مهم را رديابي کنند.

دوربين هاي مداربسته سري ProIP

اين دوربين هاي تحت شبکه انقلابي بزرگ در صنعت دوربين مدار بسته محسوب مي گردند که براي اولين بار به طور همزمان از دو تکنولوژي پيشرفته تصويربرداري در نور کم و ارائه تصاوير با کيفيت بالا در نور شديد استفاده مي کنند. تکنولوژي پيشرفته H.265 نيز منجر به صرفه جويي در مصرف پهناي باند و فضاي ذخيره سازي مي گردد.

1. کدک هاي H.265 / H.265+

H.265 آخرين تکنولوژي کدک هاي فشرده سازي در صنعت نظارت تصويري است که کارايي آن دو برابر H.264 است. شرکت Hikvision با ترکيب H.265 با الگوريتم هوشمند و جديدتري با نام H.265+ توانسته باعث افزايش بهره وري در انتقال تصاوير در يک سيستم مداربسته گردد.

2. بهره گيري همزمان از تکنولوژي DarkFighter & LightFighter

دوربين هاي جديد سري ProIP، که ترکيبي از تکنولوژي Darkfighter و Lightfighter را دارند، مي توانند تصاويري با وضوح بالا چه در شرايط نور کم و چه در نور پس زمينه قوي فراهم کنند. به لطف تکنولوژي DarkFighter، حداقل نور مورد نياز براي تشکيل تصاوير رنگي 0/002 لوکس است. در حالي که در وضعيت نور پس زمينه شديد، تکنولوژي LightFighter با استفاده از قابليت 140dB WDR مي تواند تصاويري يکدست و واضح را ارئه دهد.

4. پوشش ضد رفلکس نور IR

دوربين هاي مجهز به مادون قرمز اغلب از پوشش حبابي براي محافظت از لنز استفاده نمي کنند. اين به اين دليل است که وقتي گرد و غبار و آب به سطح پوشش لنز مي رسد، نور IR باعث تار شدن تصاوير مي گردد. نسل جديد دوربين هاي هايک ويژن داراي پوشش حبابي محافظ براي جلوگيري از اين مشکل هستند.

5. بدون نياز به دانلود پلاگين هاي وب براي پخش زنده

  • پشتيباني از کدگذاري H.265
  • دسترسي حداکثر 8 مگابايتي IPC براي مشاهده زنده يا بازپخش
  • امکان به روزرساني آسان و در دسترس

6. برخورداري از استاندارد حفاظتي و مقاومتي NEMA 4X

NEMA 4X استاندارد انجمن توليد کنندگان محصولات الکتريکي است. بر اساس اين استاندارد محصولات الکترونيکي طوري طراحي مي شوند که در برابر خوردگي و زنگ زدن در محيط هايي که در معرض باران هاي سنگين و برف، در سواحل اقيانوس ها يا درياچه ها، مناطقي با گازهاي حاوي مواد شيميايي و يا گازهاي فيزيکي ، وهستند، مقاوم خواهند بود.

 

 

قرآن...
ما را در سایت قرآن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر bsttudentt بازدید : 159 تاريخ : سه شنبه 11 خرداد 1400 ساعت: 19:54

راهنماي خريد انواع اجاق گاز اخوان

به گزارش مجله اينترنتي دکوکده و به نقل از ?? بخر انواع اجاق گاز اخوان که به عنوان بهترين مارک اجاق گاز ايراني به شمار مي ‌رود به دليل تناسب کيفيت کارايي و قيمت‌ مناسب محصولات اين برند يکي از پرفروش ترين ها در ايران به شمار مي ‌رود. انواع اجاق گاز اخوان که به صورت صفحه گاز روميزي و يا توکار، اجاق گاز فردار و يا مبله توليد مي گردد که در تنوع رنگ بندي و صفحات مختلف از جمله صفحه استيل و شيشه و در رنگ هاي مشکي، سفيد توليد شده است.

ما در اينجا سعي داريم که انواع صفحه اجاق گاز روميزي توکار يا مبله (فردار) اخوان را با شما مورد بررسي قرار دهيم تا شما عزيزان بتوانيد در انتهاي اين مطلب بهترين مدل از بهترين مارک اجاق گاز روميزي را براي آشپزخانه خود انتخاب نماييد. پيش از هر چيز لازم است بدانيد آن چيزي که در هنگام انتخاب يک محصول مي ‌تواند بسيار مهم باشد، علاوه بر وجود استاندارد هاي استفاده شده، کارايي و تناسب کيفيت، طول عمر و سطح قيمت اجاق گاز اخوان مي باشد اگر بخواهيم ساده تر به اين نکته اشاره کنيم خريد اجاق گاز اخوان، انتخابي از با کيفيت ترين ها همراه با قيمت مناسب است.

در ابتدا مي توانيم انواع اجاق گاز اخوان را به دو دسته مختلف تقسيم مي کنيم: دسته اجاق گاز صفحه اي روميزي که به صورت توکار توليد مي ‌شوند و مدل‌ هاي مبله که به عنوان مدل هاي اجاق گاز فردار اخوان شناخته مي شوند.

m3_7dv6.jpg

انواع اجاق گاز روميزي اخوان

انواع اجاق گاز روميزي اخوان امروز طرفداران بسيار زيادي را به خود جلب کرده است اگر شما نيز در دسته افرادي هستيد که ترجيح مي دهيد يک اجاق گاز توکار و روميزي مجزا از فر در منزل خود داشته باشيد، انتخاب انواع صفحه گاز روميزي بهترين گزينه براي شماست البته به اين نکته اشاره کنيم که جديدترين مدل اجاق گاز به صورت روميزي طرفداران بسيار زيادي در دنيا را به دليل جاگيري کمتر، حمل و نقل آسان تر و ديزاين جديد تر به خود اختصاص داده است و شرکت اخوان نيز انواع اجاق گاز روميزي و صفحه گاز توکار خود را در تنوع بسيار زيادي توليد کرده است تا تمامي افراد بتوانند بر اساس سليقه و بودجه‌ اي که در نظر گرفته اند خريدي ساده تر داشته باشد. لازم به ذکر است که با توجه به کيفت محصولات اين شرکت قيمت اجاق گاز اخوان در مدل هاي روميزي تا حدي اقتصادي و مناسب به شمار مي ‌رود که مي ‌تواند با مدل اجاق گازهاي خارجي رقابت داشته باشد.

اگر بخواهيم به طور کلي انواع اجاق گاز روميزي را دسته ‌بندي کنيم بايد به اين نکته اشاره کنيم که انواع اجاق گاز صفحه اي و روميزي به صورت استيل يا شيشه در محدوده پخت هاي متنوع توليد شده ‌اند و کاملاً بر اساس جاي شما در آشپزخانه و ديزاين منزل تان مي توانيد اين مدل ها را انتخاب نماييد.

درباره اجاق گاز شيشه اي اخوان بايد به اين نکته اشاره کنيم که اين دسته از صفحه گازهاي روميزي که به صورت توکار توليد شده‌ اند و داراي صفحه شيشه اي از جنس سراميک سکوريت مي باشد؛ جنس اين صفحه ها مقاوم در برابر حرارت و ضد ضربه مي باشد و از ويژگي هاي مهم ديگر اين صفحه گاز شيشه اي اخوان مي ‌توان به ضد خش بودن آنها و سهولت در پاک کردن سطح صفحه هاي آنها اشاره نمود و شما ديگر لازم نيست در هنگام انتخاب و خريد اجاق گاز شيشه اي اخوان نگران ماندگاري لک بر روي صفحه هاي انواع اجاق گاز اخوان باشيد. اين دسته از محصولات شرکت اخوان نيز در تنوع رنگي مشکي و سفيد توليد شده است و شما عزيزان مي توانيد اجاق گاز 5 شعله اخوان تا 2 شعله آن را بنا به فضاي خود انتخاب نماييد، لازم به ذکر است که فواصل استاندارد محدوده هاي پخت در انواع اجاق گاز روميزي اخوان امکان استفاده هم زمان از شعله ها را فراهم مي سازد.

 

انواع اجاق گاز استيل اخوان

انواع اجاق گاز استيل اخوان به دليل داشتن جنس مناسبي بر روي صفحه شان طرفداران بسيار زيادي را به خود جلب کرده است چراکه اين استيل به کار رفته شده بر روي صفحه گاز اخوان به گونه اي مي باشد که علاوه بر ضد خش بودن، به سادگي قابل پاک شدن مي باشند. اين جنس از استيل مقاوم در برابر حرارت و خش دار مي باشد که همين امر باعث مي شود تا به مرور زمان ظاهر زيباي خود را حفظ کنند و اگر غذاي شما سر رفت يا هرگونه لکه هاي بر روي اجاق گاز روميزي استيل شما ايجاد شد، به سادگي با يک دستمال و بدون ماندگاري لکه تميز شود. شما در انواع اجاق گاز استيل اخوان نيز مي توانيد بنا به جاي خود در آشپزخانه ‌تان اجاق گاز 5 شعله استيل اخوان را تا 2 شعله انتخاب نماييد و همانطور که در مدل شيشه نيز اشاره نموديم، تمام شعله ها در فواصل کاملاً استاندارد طراحي شده اند و شما امکان استفاده هم زمان از محدوده هاي پخت را خواهيد داشت که با در نظر گرفتن کيفيت آن متوجه مناسب بودن قيمت اجاق گاز اخوان خواهيد شد.

ويژگي هاي مشترک انواع صفحه گاز صفحه اي

از آنجايي که يکي از پرکاربردترين وسيله ها در هر آشپزخانه اي اجاق گاز به شمار مي ‌رود لذا دانستن ويژگي‌ هاي فني و مشخصات اين دستگاه پرکاربرد از مهم ترين ارکان انتخاب در خريد شما محسوب مي ‌شود. اخوان بالاي نيم قرن است فعاليت فروش گسترده اي دارد و توانسته يکي از با کيفيت ‌ترين اجاق گاز ايراني را توليد کند، خالي از لطف نيست که به اين نکته اشاره کنيم که هنگامي که سخن از بهترين مارک اجاق گاز ايراني يعني اخوان به ميان مي ‌آيد قطعاً معروفيت اين برند اتفاقي نبوده است و عملکرد مناسب و با کيفيت محصولاتش توانسته اخوان را به اينجا برساند که هر يک از ما، نام درخشانش را در دسته محصولات اجاق گاز بشنويم. از ديزاين، ظاهر زيبا و با کيفيت اجاق گاز اخوان که بگذريم، مي رسيم به بخش موارد فني شرکت اخوان، از اين رو سعي داريم در ادامه اين متن با بيان ويژگي‌ هاي مهمي که به اين برند معتبر اعتبار بخشيده است همراه شما باشيم.

 

بررسي عملکرد ترموکوپل

شرکت اخوان انواع صفحه گاز روميزي و اجاق گاز ‌هاي خود را همراه با بالاترين سطح استاندارد و ايمني توليد مي ‌کند، وجود ترموکوپل هاي فوق سريع در انواع اجاق گاز اخوان مي تواند امنيت شعله را براي شما تضمين خواهد نمود. اگر در اينجا بخواهيم نگاهي داشته باشيم به ساختار يک ترموکوپل بايد بگوييم ترموکوپل ها از دو فلز غير هم جنس توليد شده‌اند که از يک سمت به يکديگر جوش خوردند و تا زماني که انتقال حرارت صورت گيرد، جريان گاز وجود دارد و به محض اينکه به صورت سهوي و بنا به هر علتي شعله خاموش شود جريان گاز قطع مي گردد بارها و بارها در هر خانه ‌اي اتفاق افتاده است که شعله ها براثر سر رفتن غذا و يا کم شدن اکسيژن در فضا و به هر علت ديگري همچون وزيدن باد خاموش شود و اين امر يکي از تکرار شدني ترين موارد در هنگام استفاده از يک اجاق گاز روميزي و يا مبله به شمار مي ‌رود، در اين زمان مي باشد که يک ترموکوپل فوق سريع عملکرد خود را انجام مي ‌دهد و جلوي پخش گاز در فضا را خواهد گرفت و از هرگونه آتش سوزي و مسموميت ناشي از گاز جلوگيري خواهد کرد لذا در هنگام خريد اجاق گاز اخوان ديگر لازم نيست نگران امنيت دستگاه خود باشيد چراکه شما يکي از استاندارد ترين اجاق گاز روميزي و صفحه اي را براي آشپزخانه خود انتخاب نموده ايد. اين ويژگي در کنار مشخصات ديگر اين دستگاه باعث شده است که ما بتوانيم قيمت اجاق گاز اخوان را به نسبت کيفيت آن کاملاً منطقي و اقتصادي برشماريم.

بررسي فندک اتوماتيک

يکي ديگر از امکانات اجاق گاز اخوان مي توانيم به استفاده از بهترين نوع فندک اتوماتيک در جديدترين اجاق گاز اخوان اشاره کنيم به کار برده شده است و شما به آساني مي توانيد با فشردن ولوم هاي دستگاه رو به پايين و چرخاندن آن برخلاف عقربه هاي ساعت هر يک از شعله ها را به صورت مجزا و سريعاً روشن فرماييد، جنس اين نوع از فندک ها با طول عمر بسيار بالا، ساليان طولاني بدون خرابي مي تواند براي شما کار کند، استفاده از اين نوع فندک و ترموکوپل توسط اين شرکت در کنار قيمت اجاق گاز اخوان توانسته نظر بسياري از افراد را به خود جلب کند و رقيبي سر سخت براي برندهاي خارجي بشمار آيد.

نگاهي بر شبکه هاي چدن در اجاق گاز اخوان

يکي ديگر از ويژگي ‌هاي انواع اجاق گاز اخوان داشتن شبکه‌ هاي از جنس چدن بر روي محدوده‌ هاي پخت آن مي باشد که داراي ويژگي هايي است که به صورت مختصر در اينجا بدان اشاره خواهيم کرد جنس چدن هاي استفاده شده در اين دستگاه‌ نسوز مي باشد که بر اثر مرور زمان و قرارگيري بر روي حرارت تغيير رنگي در آنها ايجاد نخواهد شد که اين امر باعث مي‌ شود که شما ظاهر زيباي اجاق گاز روميزي تان را ساليان سال همانند روز اول در اختيار داشته باشيد از ديگر مشخصات اين جنس از چدن مي‌ توان به شستشوي آسان آن اشاره نمود، شما به آساني مي‌ توانيد چدن ها را درون ماشين ظرفشويي يا به صورت دستي با آب و صابون بشوييد و پس از شستشو شما شاهد ماندگاري لک بر روي آنها نخواهيد بود. در انواع اجاق گاز روميزي هاي اخوان شما شبکه هاي متفاوتي با طراحي هاي مختلف خواهيد ديد که علاوه بر پخش يکنواخت حرارت براي پخت غذا به صورت تک تک و جداگانه براي محدوده‌ هاي پخت يا به صورت يکپارچه تر طراحي شده اند.

قطعات به کار رفته در انواع گاز اخوان

تمامي قطعات استفاده شده در شرکت اخوان براي توليد انواع اجاق گاز روميزي استيل و شيشه اي داراي کيفيت بسيار بالا يي مي باشد، البته به اين نکته اشاره کنيم که برخي از مدل هاي توليدي اين شرکت با قطعات خارجي و ايتاليايي مي باشد و به همين دليل شما مي ‌توانيد تنوع قيمت در مدل هاي متنوع اجاق گاز روميزي اخوان را شاهد باشيد اما لازم است به اين نکته تأکيد کنيم که چه در مدل ها با قطعات خارجي و چه در قطعات ايراني درجه يک، دستگاه هاي توليد شده توسط اين شرکت قطعاً قيمت اجاق گاز اخوان را مي ‌تواند به انتخابي کاملا منطقي و اقتصادي براي شما عزيزان رقم زند.

 

نگاهي بر انواع اجاق گاز فردار اخوان

همانطور که اشاره کرديم انواع اجاق گاز اخوان به صورت روميزي يا اجاق گاز فردار توليد شده است، انواع اجاق گاز فردار اخوان را که به صورت اجاق گازهاي مبله مي ‌شناسيم با ديزايني زيبا و به کارگيري به روزترين تکنولوژي هاي روز دنيا توليد شده اند و اين دستگاه هاي دوکاره مي تواند کارايي هاي بسيار تکميلي را در اختيار شما بگذارد، انواع اجاق گاز مبله اخوان با فرهايي در گنجايش هاي متفاوت توليد شده است که اين فر ها به دليل داشتن لعاب با کيفيت و خاص خود به آساني قابل پاک شدن مي باشند چراکه سطح داخلي آنها مانده هاي غذا و چربي را بر روي خود نگه نمي دارند.

انواع اجاق گاز فردار معمولاً داراي جوجه گردان هايي با موتورهاي پيشرفته و قدرتمند مي باشند که به دليل پخش يکنواخت حرارت در داخلشان طبخ يکنواخت جوجه را در اختيار شما مي گذارد، شما توانيد براي پخت انواع غذا، کيک، پيتزا و يا جوجه از اين اجاق گاز فردار اخوان به عنوان يک دستيار آشپزخانه حرفه ‌اي استفاده کنيد، اگر شما نيز در دسته افرادي هستيد که مي خواهيد يک اجاق گاز مبله و فر دار را براي خود تهيه کنيد، پس انتخاب از بهترين مارک اجاق گاز فر دار اخوان مي ‌تواند انتخابي مناسب‌ براي شما عزيزان باشد، با خريد اجاق گاز فردار اخوان يا همان مبله شما يک تير و دو نشان داشته ايد و يک دستگاه فر گازي و برقي تکميل با کاريي هاي بالا و يک اجاق گاز مجزا را در اختيار خواهيد داشت و از اين رو مي توانيم بگوييم قيمت اجاق گاز فردار اخوان مي ‌تواند براي شما بسيار به صرفه و منطقي باشد، وجود سطح ايمني و استانداردهاي بالا، ترموکوپل فوق سريع، شبکه ‌هاي چدن نسوز، استاندارد فواصل در محدوده ‌هاي پخت نيز از ديگر ويژگي هاي اين دسته از محصولات اخوان به شمار مي ‌رود.

حتماً در هنگام انتخاب و خريد از شرکت اخوان شما به دنبال ضمانت نامه و کارت گارانتي نمايندگي فروش شرکت اخوان هستيد لذا لازم است با توجه به آنکه کدام يک از نمايندگي هاي اخوان و يا فروشگاه اينترنتي کالاي شان را با ضمانت نامه اصلي و شرکتي اخوان ارائه مي ‌کنند، خريدتان را از فروشگاه لوازم خانگي معتبر انجام دهيد. شما عزيزان مي توانيد انواع اجاق گاز اخوان را با گارانتي معتبر شرکتي همراه با بهترين قيمت اجاق گاز اخوان در فروشگاه اينترنتي 20 بخر، ديجي کالا، زنبيل و ديگر مراکز فروش معتبر انجام دهيد.

منبع: decokadeh.com

قرآن...
ما را در سایت قرآن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر bsttudentt بازدید : 139 تاريخ : پنجشنبه 6 خرداد 1400 ساعت: 3:33

لینک دوستان

خبرنامه